Společná diskuze o PPC

PPCčkaři spolu během covidu i po něm

Během nejtvrdšího lockdownu v době koronavirové nám začaly chybět oborové PPC diskuze. Rozhodli jsme se proto uspořádat PPC Talks s jednoduchou myšlenkou – sdílet mezi sebou zkušenosti, povídat si a inspirovat se díky společným online setkáním.
Každý díl vysíláme živě online a vy tak máte možnost získat ihned odpovědi na své otázky z live chatu.

Žádné přednášky, jen společná diskuze

Probíráme témata, která aktuálně trápí nás i vás, a to z pohledu PPCčkařů. Na každý díl PPC Talks vybíráme speciální hosty, profíky na vybrané téma, se kterými sdílíme své zkušenosti, názory, teorii i příklady z praxe. Do neformální diskuze několika specialistů se můžeš příště zapojit i ty!

Formát PPC Talks

Diskuze se bude účastnit pár vybraných online specialistů, které těší společná debata a mají k tématu, co říct.

Nepůjde o one-to-one podcast nebo klasický webinář s přednáškami. Chceme prodiskutovat tíživá témata, slyšet různé pohledy a zapojit vás do toho. Živě. Online.

Pokud zrovna nebudete mezi diskutujícími, můžete díky live chatu pokládat otázky, na které odpovídáme rovnou na konci každého dílu.

Obsah budeme tvořit společně.

10 min

Warm-up

# Představovačka
# Úvod do tématu


40 min

Sdílení

# Čím každého dané téma zaujalo
# Jak k němu přistupuje a proč


30 min

Propojení

# Společná diskuze
# Otázky z chatu

Poslední stream:

O čem: Performance Max vol. 2

Co se probralo?

PMax jsou jednou z TOP kampaní a my jsme tak rozebrali toto téma již podruhé. Ukázali jsme si, kam se posunuly funkce a možnosti využití PMax kampaní, jak nad touto kampaní přemýšlet a jak s ní pracovat. Nasdílíme jsme s vámi, jak vyhodnocovat asset groupy, jak pracovat s produkty, jaké fuckupy se nám staly a doporučili jsme i vhodné skripty na práci s PMax.

Jaké jsme otevřeli otázky?

  • Jaké jsou funkce a možnosti využití PMax kampaní?
  • Jak nad PMax přemýšlet - i ve spojení s brandem a remarketingem?
  • Má smysl vylučovat KW na úrovni kampaně?
  • Jak vyhodnocovat asset groupy?
  • Jak pracovat s produkty a štítky?
  • Jaké skripty využívat?
  • Jak nastavit cíle a jak tuto kampaň propojit s dalším typem kampaní?

Kdo byl u toho

Jana Poláková

Moderátorka PPC Talks & CEO Vivio

Jana žije svůj online život již 11 let. Začínala v marketingových agenturách a přes následnou zkušenost na volné noze založila před 7 roky agenturu Vivio. Ta se specializuje na dlouhodobou spolupráci s českými projekty. Vzhledem k dynamickému prostředí online světa vnímá jako důležitý zdroj rozvoje diskuzi s dalšími profíky. Právě proto vznikl ve Vivio projekt PPC Talks. 

Radek Hudák

Freelance marketing a performance consultant

Radek sbírá své zkušenosti z online marketingu přes 10 let. Aktuálně funguje jako freelancer, ale jeho kariéra odstartovala v roce 2011 v Seznamu, následně se staral o marketing Slevomatu, posledních 5 let byl marketingovým ředitelem Shoptetu, kde vedl více než 20členný tým. Zaměřuje se na strategii online marketingu s důrazem na návratnost investic.

Jakub Herrmann

PPC specialista a jednatel PLACEMENT.cz

Kuba o PMax přednášel v loňském roce na konferenci Czech Online Expo 2022. Přes 7 let byl PPC specialistou na volné noze. Jelikož se ale od té doby PPC a ecommerce posunula neuvěřitelně kupředu, začal cítit potřebu posunout se dále a tak společně s Lukášem Králem založil marketingovou agenturu PLACEMENT.cz

Co je za námi

10 live streamů

17 hodin diskuzí

19 diskutujících

1 000+ přihlášených

Kdo byl naším hostem

Markéta Kabátová

Milan Cidilo

Lucie Mifková

Jan Tichý

Michal Blažek

Olha Ščepánová

Ondřej Sláma

Jan Kříž

Veronika Brindzová

Michal Horňák

Jakub Herrmann

Alžběta Nečasová

Jiří Mařík

Barbora Nemravová

Radek Hudák

Petr Bureš

Kamil Kotraba

Adam Šilhan

Odvysílané streamy

PPC Talks #1

Jak správně přemýšlet nad akvizicí

Speakeři: 

  • Michal Blažek
  • Veronika Brindzová
  • Jiří Mařík
  • Markéta Kabátová
  • Martin Anderko

PPC Talks #5

Jak na videokampaně

Speakeři:

  • Ondřej Sláma
  • Lucie Mifková

PPC Talks #9

Jsme 100% ready na spuštění kampaní?

Speakeři:

  • Jan Kříž
  • Alžběta Nečasová

PPC Talks #2

Měření a vyhodnocení FB kampaní

Speakeři:

  • Petr Bureš
  • Milan Cidilo
  • Miroslav Chutňák
  • Jakub Jamrich
    ​​​​​​​

PPC Talks #6

O Performance Max

Speakeři

  • Jakub Herrmann
  • Radek Hudák

PPC Talks #10

Performance Max vol. 2

Speakeři:

  • Radek Hudák
  • Jakub Herrmann

PPC Talks #3

Google smart shopping kampaně

Speakeři:

  • Michal Horňák
  • Olha Ščepánová
  • Tomáš Faltejsek

PPC Talks #7

Google Analytics 4

Speakeři

  • Adam Šilhan
  • Jan Tichý

PPC Talks #4

Google smart display kampaně

Speakeři:

  • Kamil Kotraba
  • Barbora Nemravová

PPC Talks #8

Co odmakat než spustíme PPC kampaně

Speakeři

  • Jan Kříž
  • Petr Bureš

Kdo za tím stojí

Připoj se 

Chceš kouknout na jeden z posledních záznamů PPC Talks nebo předem vědět o dalším připravovaném dílu? Stačí se přihlásit níže. 
My ti slibujeme, že tě nezavalíme hromadou e-mailů.