Společná diskuze o PPC
PPCčkaři spolu během covidu i po něm
Během nejtvrdšího lockdownu v době koronavirové nám začaly chybět oborové PPC diskuze. Rozhodli jsme se proto uspořádat PPC Talks s jednoduchou myšlenkou – sdílet mezi sebou zkušenosti, povídat si a inspirovat se díky společným online setkáním.
Každý díl vysíláme živě online a vy tak máte možnost získat ihned odpovědi na své otázky z live chatu.
Žádné přednášky, jen společná diskuze
Probíráme témata, která aktuálně trápí nás i vás, a to z pohledu PPCčkařů. Na každý díl PPC Talks vybíráme speciální hosty, profíky na vybrané téma, se kterými sdílíme své zkušenosti, názory, teorii i příklady z praxe. Do neformální diskuze několika specialistů se můžeš příště zapojit i ty!
Formát PPC Talks
Diskuze se bude účastnit pár vybraných online specialistů, které těší společná debata a mají k tématu, co říct.
Nepůjde o one-to-one podcast nebo klasický webinář s přednáškami. Chceme prodiskutovat tíživá témata, slyšet různé pohledy a zapojit vás do toho. Živě. Online.
Pokud zrovna nebudete mezi diskutujícími, můžete díky live chatu pokládat otázky, na které odpovídáme rovnou na konci každého dílu.
Obsah budeme tvořit společně.
10 min
Warm-up
# Představovačka
# Úvod do tématu
40 min
Sdílení
# Čím každého dané téma zaujalo
# Jak k němu přistupuje a proč
30 min
Propojení
# Společná diskuze
# Otázky z chatu
Poslední stream:
O čem: Performance Max vol. 2
Co se probralo?
PMax jsou jednou z TOP kampaní a my jsme tak rozebrali toto téma již podruhé. Ukázali jsme si, kam se posunuly funkce a možnosti využití PMax kampaní, jak nad touto kampaní přemýšlet a jak s ní pracovat. Nasdílíme jsme s vámi, jak vyhodnocovat asset groupy, jak pracovat s produkty, jaké fuckupy se nám staly a doporučili jsme i vhodné skripty na práci s PMax.
Jaké jsme otevřeli otázky?
- Jaké jsou funkce a možnosti využití PMax kampaní?
- Jak nad PMax přemýšlet - i ve spojení s brandem a remarketingem?
- Má smysl vylučovat KW na úrovni kampaně?
- Jak vyhodnocovat asset groupy?
- Jak pracovat s produkty a štítky?
- Jaké skripty využívat?
- Jak nastavit cíle a jak tuto kampaň propojit s dalším typem kampaní?
Kdo byl u toho
Co je za námi
Kdo byl naším hostem
Odvysílané streamy
PPC Talks #1
Jak správně přemýšlet nad akvizicí
Speakeři:
- Michal Blažek
- Veronika Brindzová
- Jiří Mařík
- Markéta Kabátová
- Martin Anderko
PPC Talks #5
Jak na videokampaně
Speakeři:
- Ondřej Sláma
- Lucie Mifková
PPC Talks #9
Jsme 100% ready na spuštění kampaní?
Speakeři:
- Jan Kříž
- Alžběta Nečasová
PPC Talks #2
Měření a vyhodnocení FB kampaní
Speakeři:
- Petr Bureš
- Milan Cidilo
- Miroslav Chutňák
- Jakub Jamrich
PPC Talks #6
O Performance Max
Speakeři
- Jakub Herrmann
- Radek Hudák
PPC Talks #10
Performance Max vol. 2
Speakeři:
- Radek Hudák
- Jakub Herrmann
PPC Talks #3
Google smart shopping kampaně
Speakeři:
- Michal Horňák
- Olha Ščepánová
- Tomáš Faltejsek
PPC Talks #7
Google Analytics 4
Speakeři
- Adam Šilhan
- Jan Tichý
PPC Talks #4
Google smart display kampaně
Speakeři:
- Kamil Kotraba
- Barbora Nemravová
PPC Talks #8
Co odmakat než spustíme PPC kampaně
Speakeři
- Jan Kříž
- Petr Bureš
Kdo za tím stojí
Připoj se
Chceš kouknout na jeden z posledních záznamů PPC Talks nebo předem vědět o dalším připravovaném dílu? Stačí se přihlásit níže.
My ti slibujeme, že tě nezavalíme hromadou e-mailů.