[PPC Talks]

Online diskuze o PPC tématech

Připravujeme pro vás další díl.

O ČEM

GA4 vol. 2

KDY

23. 11. v 15:30

KDE

Online

[Další stream]

O čem: Google Analytics 4 vol. 2

Kdy? Kde? Na jak dlouho?

Do kalendářů si zapište sledování PPC Talks na čtvrtek 23. 11. 2023. Vysílat budeme jako vždy živě a online. Streamovat začneme v 15:30 a délka bude odpovídat upovídanosti hostů a počtu vašich dotazů ;-) Konec však plánujeme max. v 17:00. 

Co probereme?

GA4 využívá snad každý a ještě dnes, 4 měsíce po jejich spuštění, je na ně stále spousta otázek a chybných interpretací. Rozhodli jsem se proto otevřít toto téma již podruhé. Jako speakeři vystoupí TOP analytici v ČR a profíci právě na GA4 - Adam Šilhan a Honza Tichý.

Ukážeme vám, jak data z GA4 správně interpretovat, jak pracovat se signály, jaké reporty by si měl každý z nás připravit a s jakými naopak nedoporučujeme vůbec pracovat. Podíváme se, jak k datům přistupovat pro správné vyhodnocení brand kampaní, nabídneme řešení pro cost import, ale řekneme si i konkrétní příklady, kde už GA4 nestačí. 

Kdo bude u toho?

Jana Poláková

Moderátorka PPC Talks & CEO Vivio

Jana žije svůj online život již 11 let. Začínala v marketingových agenturách a přes následnou zkušenost na volné noze založila před 7 roky agenturu Vivio. Ta se specializuje na dlouhodobou spolupráci s českými projekty. Vzhledem k dynamickému prostředí online světa vnímá jako důležitý zdroj rozvoje diskuzi s dalšími profíky. Právě proto vznikl ve Vivio projekt PPC Talks. 

Adam Šilhan

Commercial director v Igloonet

Adam vyučuje webovou analytiku na Masarykově univerzitě a je Google trenérem pro atribuce a automatizace. Ve světě online marketingu se pohybuje už přes 9 let. Zabývá se propojováním marketingu s daty, a to i s přesahem do práce s customer value modely. Nejnověji se podílí na akademii pro webové analytiky Analytics Academy.

Jan Tichý

Chief Product Officer v Taste

Honza byl pro tento díl jasnou volbou, jelikož GA školí již od roku 2008. Nyní je spoluvlastníkem agentury Taste, kde je jako Chief Product Officer odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenství se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou.

[Co je za námi]

10 live streamů

17 hodin diskuzí

19 diskutujících

1 000+ přihlášených

[O PPC Talks]

Žádné přednášky, jen společná diskuze

Každý díl je zaměřený na konkrétní PPC téma.

Diskuze se vždy účastní pár vybraných online specialistů, profíků na dané téma, kteří s vámi sdílí trochu nezbytné teorie, ale hlavně své znalosti, zkušenosti a reálné příklady z praxe.

Nejde o one-to-one podcast nebo klasický webinář s prezentací. Chceme prodiskutovat tíživá témata, slyšet různé pohledy a zapojit vás do toho. Živě. Online.

Díky live chatu můžete pokládat otázky, na které odpovídáme rovnou na konci každého dílu.

Obsah tak tvoříme společně.

10 min

Warm-up

# Představovačka
# Úvod do tématu


50 min

Sdílení

# Zkušenosti speakerů
# Teorie i praxe


30 min

Propojení

# Odpovědi na vaše otázky z live chatu

[Kdo byl naším hostem]

Markéta Kabátová

Milan Cidilo

Lucie Mifková

Jan Tichý

Michal Blažek

Olha Ščepánová

Ondřej Sláma

Jan Kříž

Veronika Brindzová

Michal Horňák

Jakub Herrmann

Alžběta Nečasová

Jiří Mařík

Barbora Nemravová

Radek Hudák

Petr Bureš

Kamil Kotraba

Adam Šilhan

[Kdo za tím stojí]

[Připoj se]

Chceš předem vědět o dalším připravovaném dílu? Stačí se přihlásit níže. 
My ti slibujeme, že tě nezavalíme hromadou e-mailů.