[PPC Talks]
Online diskuze s předními specialisty
o tématech ze světa online marketingu
Máme pro vás další díl
O ČEM
MKT trendy
a sezónnost
KDY
13. 11.
16:00
KDE
Online
[Další stream]
O čem: Aktuální trendy a práce se sezónností
Kdy? Kde? Na jak dlouho?
Do kalendářů si zapište sledování PPC Talks na čtvrtek 13. 11. 2025. Vysílat budeme jako vždy živě a online. Streamovat začneme v 16:00 a délka bude odpovídat upovídanosti hostů a počtu vašich dotazů ;-) Konec však plánujeme max. v 17:30.
Co probereme?
To, že kampaně na vánoční sezónu spouští většina e-shopů a že se online prostor přeplňuje a zdražuje, ví každý zaběhlejší PPCčkař. Nasdílíme vám konkrétní čísla, abyste se orientovali v aktuální situaci na českém trhu, znali současné trendy a získali predikci na následující období. Zároveň si ukážeme, jak co nejlépe sezónnost zvládnout ve smyslu komunikace s klientem a stanovení KPI tak i z pohledu práce v Q4, během vánočních svátků i přelomu roku. Tento stream vnímáme jako extrémně důležitý pro udržení si spolupráce s klienty či dokonce její posílení.
Na jaká témata se primárně zaměříme?
- Aktuální e-commerce data, vývoj trhu i jednotlivých segmentů
- Vliv Temu na české e-shopové prostředí
- Plánování budgetů na vánoční sezónu a obecně sezónnost
- Tipy na komunikaci s klientem v předvánočním období
- Práce s protichůdnými KPI a specifika pro Black Friday období
Jako speakeři vystoupí TOP konzultanti v ČR a známé tváře v online marketingu - Ondřej Sláma a Karel Pařízek. Máme radost, že právě oni přijali naše pozvání a už teď se těšíme na propojení marketingových procesů a konkrétních dat z české e-commerce.
Kdo bude u toho?

Jana Poláková
Moderátorka PPC Talks & CEO Vivio
Jana žije svůj online život 13 let. Začínala v marketingových agenturách a přes následnou zkušenost na volné noze založila před 9 lety vlastní marketingovou agenturu Vivio, která se specializuje na české projekty. Zde se poslední roky věnuje primárně přípravě strategií. Jako důležitý zdroj profesního rozvoje vnímá diskuzi s dalšími profíky a právě proto vznikl projekt PPC Talks.

Ondřej Sláma
Marketingový konzultant, školitel a mentor
Ondra je velmi zkušený marketér. Založil a později prodal vlastní reklamní agenturu, vedl marketingová oddělení v Dentsu, Alze a Prusa Research, aktuálně pomáhá s přípravou strategií, mediálním plánováním, nebo exekucí v interim roli značkám např. NOTINO a PLANEO. V roce 2025 je jediným českým Google Certified Trainerem pro videoreklamu na YouTube.

Karel Pařízek
Group B2B Marketing Lead v Heureka Group
Karel má v Heureka Group na starost strategii a rozvoj marketingové komunikace směrem k e-shopům a značkám napříč CEE. Specializuje se na propojení datové analytiky s obchodními cíli a budování partnerství s B2B zákazníky. V minulosti působil v digitálních agenturách i startupech a je dlouhodobě lektorem digitálního marketingu.
[Co je za námi]
[Odvysílané streamy]
[O PPC Talks]
Žádné přednášky, jen společná diskuze
Každý díl je zaměřený na konkrétní PPC téma.
Diskuze se vždy účastní pár vybraných online specialistů, profíků na dané téma, kteří s vámi sdílí trochu nezbytné teorie, ale hlavně své znalosti, zkušenosti a reálné příklady z praxe.
Nejde o one-to-one podcast nebo klasický webinář s prezentací. Chceme prodiskutovat tíživá témata, slyšet různé pohledy a zapojit vás do toho. Živě. Online.
Díky live chatu můžete pokládat otázky, na které odpovídáme rovnou na konci každého dílu.
Obsah tak tvoříme společně.
10 min
Warm-up
# Představovačka
# Úvod do tématu
50 min
Sdílení
# Zkušenosti speakerů
# Teorie i praxe
30 min
Propojení
# Odpovědi na vaše otázky z live chatu

[Kdo byl naším hostem]

Markéta Kabátová

Milan Cidilo

Lucie Mifková

Jan Tichý

Tomáš Faltejsek

Michal Blažek

Olha Ščepánová

Ondřej Sláma

Jan Kříž

Miroslav Chutňák

Veronika Brindzová

Michal Horňák

Jakub Herrmann

Alžběta Nečasová

Jiří Mařík

Barbora Nemravová

Radek Hudák

Martin Anderko

Petr Bureš

Kamil Kotraba

Adam Šilhan

Jakub Jamrich
[Kdo za tím stojí]
[Připoj se]
Chceš předem vědět o dalším připravovaném dílu? Stačí se přihlásit níže.
My ti slibujeme, že tě nezavalíme hromadou e-mailů.

















